Jul/nyår

Sitter och planerar jul och nyår...

Jul blir hos min mamma och pappa.. MYSIGT traditioner får ej dööö..:)
Älskar pappas jul mat... Tomten som kommer.. Familjen som samlas... :D

Så den 25 blir de som vanlig hem till Davids moster där hela släkten ses och äter god julmat snackar och umgås..
LÖÖÖV IT

Nyår blir först hos mamma och pappa lite smörgåstårta.. sen bär de av till Davids familj, käka lite där.. Tillbaka till
mamma och pappa som ska passa lill killen.. eftersom jag och David firrar 7år tillsammans.. så då tänkte vi ha lite skoj och mysigt ihop:D
Sen vidare på en fest i trollbäckens som vi blivit bjudna på!
SKA BLI SUPER SKOJ LÄNGTAR SÅÅÅ
men måste dock hitta en nyårs kläning hahah..

Idag har vi då vart hos Liams mormor å morfar..<3
Vi fika snacka skit och skratta massor.. nu är vi hos Liams farfar å farmor .. å hon fyller år så snart blir de mat och god tårta haha mumsiiigt mumsiiigt.....

MARIA JAG VET ATT DU LÄSER MIN BLOGG.. vart tog dit samtal vägen idag vi skulle ju ses å du skulle höra av dig HAHA

 

 

CIAOOOOO


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha jag vet, sorry glömde bort mo jag ska vara helt ärlig..har jobbat som en åsna dom här två nätterna :(



<3

2009-12-03 @ 15:47:43
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: elo

vem har fest i trollbäcken? heheh

2009-12-06 @ 20:01:21
Postat av: teluvio

jag vet att jag kommenterat detta förut men snygg har hahaha ;)

2009-12-09 @ 00:25:36
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0