07.30

Jaha jag hade skrivit ett helt inlägg så försvan de gud va sur man kan bliii haha

Liam sov ialla fall hela natten han vakna en gång vid03.30 och ville ha mat sen sov han tills nu:)

Idag ska vi hemma till min mamma och pappa som bor i huset brevid.. Sen ska min vän Amanda komma och hälsa på.. ska bli super kul.. Saknar dig mitt <3
Ikväll vill min älskling gå ochse 2012 så vi får se om vi åker in till stan..
Snart är Bollmora Inters fotbolls gala ska bli super kul på lördag att gå dit och alla kommer vara fin klädda:)
Efter 7år med min älskling.. är de som om vi kan allt om varandra.. Min David är de bästa som finns.. efter Liam så klart haha..
Så fort Liam somnar igen ska jag börja kolla på mina tv-serier som Jag älskar one tree hill,gosip,brothers o sisters och desperata hemma fruar:)
Skriver mer sen nu får ni en bild på vårt lilla mirakel:)

CIaaaooooooooo




Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaw fan va söööt <3

2009-11-18 @ 09:53:25
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK lik sin mor..:D haha

<3

2009-11-18 @ 11:25:05
URL: http://leiiilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0