Den största glädjen du kan ha är att göra andra glada och enda sättet att få en vän är att själv vara en

Min bäste vän Nadja, Liamsgudmor och min älskade lilla syster Samira min själsfrände

JAg BEHÖVER ER!!!

För att känna trygghet, För att känna att man har någon som tar emot en när man inte orkar mer..

Tillsammans har vi gått igenom svek,lycka och otroligt jobbiga dagar..

MEN ÄNDÅ står vi stakrt kvar och kämpar tillsammans..

Ni låter mig begå mina misstag, när jag gråter, gråter ni med mig och jag med er, om ni ramlar skrattar jag och ramlar med er..

Jag kommer finnas där till slutet..

Vi har bevisat att efter många år tillsammans är vi som en liten familj som aldrig lämnar hur de än är!

Vi kommer att leva med varandra jag vill att mina barn ska lära känna era och få lika stakt band dom me, för jag vet att har man en sådan mor som någon av er har man ett hjärta av GULD!

JAG vill åka min rulator brevid er för med er känna jag lycka mina älskade!

JAG finns..

om ni har en hemlighet att berätta kan vi prata hela dagen.

om era drömmar någon gång verkar omöjliga ska jag rycka upp er i kragen.

om ni inte en enda chans ser, finns jag där tills ni ler

och om nån skulle krossa ert hjärta skulle jag vara där tills ni inte längre känner någon smärta

när allt gått fel, när ni inte orkar mer när ni behöver en vän...så finns jag här!

 

CIAOOOO


Kommentarer
Postat av: samira

oooooh, man blir ju tårögd säger "grinapan" själv :)

älskar dig otroligt mycket du är inte bara en syster för mig du är som en mamma med! du&mamma är det jag har, jag älskar er så mycket och jag vet att ni alltid kommer finnas kvar <3



TACK FÖR ALL KÄRLEK NI GETT NI ÄR DET BÄSTA JAG NÅGONSIN SETT !! // lillasyster..........

2009-11-30 @ 19:26:08
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ni är dom underbaraste man kan ha <3 Älskar er så otroligt mycket ni är mina änglar vi tillsammans kommer att klara allt :) tack för att ni är dom ni är älskar er // Nadja

2009-11-30 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0