?

Har kännt mig lite halft häning typ lite depremerad på sista tiden...
men de blir väl bättre.. ska inte klagaaaa har ju världens sötase son och bästa pappa!
MEN ändå.. kankse varit och är så mkt stress inför julen!

men men...
ihelgen har jag vart på tyresös största hållllaaaaa KÄLLAN! men de var väl kul.. Dansa och hade my me alla tjejvänner!

Igår söndag var de en riktig "ta e lungt" dag.. fick sova ut, medans David tog Liam.. sen kolla vi på trojaaa.. och hade det bara underbart mysigt..

Liam fortsätter vakna vid 04.00 sen sover han fram till 08.00-09.00 så han är super snäll :)
Vakna vid 09.00 mata lillen åt frukost själv.. gjorde lite frukost till Liams farfar som vi nu sover hos.. sen tog jag ett bad.. Efter de var de VB (våra bääästa år) shiiit de börjar bli bra igen.. TROR jag fortfarande har massa hormoner kvar i kroppen för jag grätt till de idag haha pinsamt värre haha!!!
Efter de låg jag och Liam och kramades massor sen somna vi båda... Nu har jag nydligen vart ute och gått me lill killen.. kom hem till hans farfar åt maaat me han jobbiga faster ELLOOO haha...  I JUST LÖÖÖV U BABYGIRL!

Såå snart kommer Älskling hem åååhhhh va jag SAKNAR HAN!!!

CIAOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: elo den jobbiga heheh

love u moooore!

2009-12-06 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0