God morgon

Kl är halv 10 och Liam somna nyss... han sov nästan från 18.00 igår... vakna endast och ville ha mat..
men kl 04.00 vakna han hur pigg som helst och somna igen kl 07.00 INTE KUL!!



Idag ska jag nog bara ta de lilla lugna.. städa lite här hemma.. sen vänta på att David kommer hem..:)
Nej nu ska jag passa på att äta lite frukost och sen sova lite innan det är dags att ge lillen mat..

Glöm inte att kolla in saaamiraaa.blogg.se för väldigt fina och super billiga nya klädder:)
CIAOOOOOOO


Kommentarer
Postat av: SAMIRA

2009-11-17 @ 11:47:04
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/
Postat av: älskar dig

hahahahhaha stackarn, :D hoppas du får någon sömn. aja nu ska jag till andra klassrummet och lägga mig i soffan och sova tills jag börjar 12:25 SKÖÖÖNt!



YEEES SPANA IN MIN BLOGG FÖR SUPER HETA KLÄDER ;)



BYE BYE / LILLASYSTER

2009-11-17 @ 11:48:30
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0