helloooo

God morgon alla glada:D
igår var jag helt slut.. Liam var lite "jobbig" haha eller va man ska kalla de..han ville inte äta eller sova allt var bara BLÄÄÄ tyckte han
men vid 21.00 fick han i sig ganska mkt mat och decka totaltoch då somna jag määää:)
Idag har jag inga planer.. ska nog gå ut och gå på en lång promenad med lillen..sen hem och bara ta de lilla lugna:)

Imogron är galan och jag har ingen som helst aning om va fan jag ska ha på mig skit jobbigt... ska rensa gaderoben idag tänkte jag så kankse hittar något skoj då:)

Ushhh igår var vo ochså och kollade på en rättegång som syrrans killes kussin blev fäld för... han hade tagit sin kussins (min stora systers kiille) eller rättare sagt gjort ett pass med sitt eget kort men sin kussins namn m.m USSSH säger jag bara förstår inte hur msan kan göra så!! men men vissa männsikor har ingen självrepekt!!!

vi hörs senare
 
CIAOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0