Helloooo

Sitter hemma hos min kärra vän Maria.. så kom jag på att jag har fan en blogg.. så hon hjälpte mig att hitta den m.m!

Mycket har hänt..
Jag har fått en underbar son Liam antonio Rosas Jassim som är mitt liv, mitt hjärta och de bästa jag har gjort här i livet!
Liam kom 29/9-09
Så mycket av denna blogg kommer handla om mina dagar me Liam som mamma.
(Senare ska jag berättaom min förlossning) men inte idag:)

Nu är jag 22 år gammal.. är utbildad banskötare och jobbar på en förskola, men för tillfälet är jag mamma ledig:)
Har världens bästa MAN som ochså blivit far till min underbara lilla Liam.
Älskar att umgås med min familj vänner och mig själv så klart:)
Har nydligen börjat spela fotboll haha i Bollmorainter:) Något måste man göra för att få bort KG man gick upp under graviteten!

                     
Jag innan graviteten                    Jag under graviteten               Jag efter graviteten




Jag och min älskade Liam


Nu kom Sofia med lilla Donna och vi ska laga mat och umgås.. och snart vill lilla Liam ha mat:)  
Ciaoooooooo


Kommentarer
Postat av: samira

kul att du hittat hem till bloggen HAHAHA! :D



ÄLSKAR DIG <3

2009-11-16 @ 12:52:43
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/
Postat av: Maria

:D:D Fett myyys idag ! <3

2009-11-16 @ 16:19:16
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: L

Ja det var de verkligen Maria.. måste göras oftare:)<3

visst samira nice att jag ochså har:) ÄLSKAR ER<3

2009-11-17 @ 09:44:09
URL: http://leiiilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0