Igår å Idag

Igår vart de en skön dag..
jag och Liam sov till ca 14.30 vi båda var trööttta:P

Liam har blivit 2 månader 8v... och de märks nu vaknar han bara 1 gång om natten runt 04.00 och
det är så extremt skönt...Då får han lite välling och sen somnar han om me de samma...

Igår var jag ochså och vac mig mot bacon sjukan hahah så nu kan jag gå vart jag vill utan att bli sjuk:)

Mitt älskade barn du är så liten men kan spridda så mkt kärlek och lycka.. tack vare dig känner jag livets mening..
Du är den som får mig att vilja....
Jag älskar dig idag imorrn och föralltid..
hmm ja juste ska snart göra en tatto me Liams namn och hand..:)

Efter regn kommer solsken, eller?


Idag är de fredag och DÅ är de dagas för fredags mys...

CIAOOOO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter han välling när han är så liten?

2009-12-01 @ 18:01:20
Postat av: LEILA

YES.. Jag ammar inte å då får han välling...

Ska han ha vanlig mat tycker du?haha

2009-12-02 @ 15:59:49
URL: http://leiiilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0