DETTA ÄR TILL ALLA KVINNOR!!

Hur kommer det sig att vi gör så mkt ont mot oss själva?
vi kan klara oss utan den vi älskar men ändå gör vi som vi gör.. helt konstigt!!

FÖLÅTER SÅNT MAN BORDE KASTA ÅT HELVETET, BLUNDAR FÖR SÅNT MAN SKA SE och mkt mer.. men men..
Inget förhållande är perfekt men vissa borde lämna och gå!

Sen har man hört flera gånger vi håller ihop för barnens skull! VAAAAAA i helvetet är de vilka barn lider inte av att höra och se mamma och pappa bråka? NEJ lämna varandra om de ändå inte funkar!!

Sen att man fortsätter för man löst problemet är en sak.. men för att tro att man ska glömma och kunna lite NEJ NEJ NEJ..
men men de är min åsikt..
Nu ska jag iväg skriver mer sen!

STÄLL ER PÅ ERA BEN OCH VISSA KVINNANS STARKHET JAG SKÄMMS FÖR ER SKULL!!!!
Visst har jag gjort samma sak men då var jag 15 i dagens 2010 hade jag aldrig gjort de!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

En update kanske? :D

2010-05-17 @ 09:52:42
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

update lite nuuuuuuu

2010-05-25 @ 08:34:48
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0