im BACK

Tillbaka till verkligheten påsken är över..
David har börjat jobba så nu är det jag och Liam hemma igen..

Lång vecka hos Davids pappa med de var super skönt.. Brukar kännas jobbigt om jag ska vara helt ärlig.. Men denna gång var det nice.. Ingen hem längtan haha..
Men nu när man är hemma så är det jävligt skönt.. Borta bra  MEN HEMMA BÄST

Liams namncermoni har varit och den var helt lyckad kom väl 70 st och de var helt ok för den lokalen men lite sitt platser..
MASSOR med presenter. TACK ALLA!!!
Liam var med i ca 20 min han fick 40 graders feber så det var bara att gå hem med lill killen haha
Vi åt lång bord.. Tal från gudmor Nadja och Gudfar sammy..
Och alla umgicks med varandra..
HELT KLART EN LYCKAD NAMNCERMONI
TACK mina älskade familj och vänner som kom!

Kryssningen var bästaste på länge :D
Riktigt fest och massa sova ut haha

Nu sitter jag och ringer telia ska klaga på mitt internet sen är de comhem sen är det läkare sen ät det städa massa roliga saker och massa klagande haha men betbara man för något ska de fan vara bra och eller?
VUXEN POÅÄNG TILL MIG ;)

Hmm sen ska jag ringa min vän Maria och prata lite skit :P
Saknar henne fan!

Nu ska ja umgås med Liam sen lägger jag in bilder från kryssning och allt annat jag missat!

STEN H'ÅRT MED TRÄNING IGEN.. vart överlycklig när alla som inte sätt mig på ett tag komenterade att jag gått ner :P

CIAOOOO


Kommentarer
Postat av: Teluvio

hahah jag ska nog gå förbi dej också och se vad du har för dej ;) när du k'änner en kuslig känsla av att nån tittar ja då är det jag haha =)

btw, du är jättefin gumman, kämpa på till din gudarkropp ;)kram

2010-04-07 @ 10:49:11
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0