Kryssning

 

Ojojoj

En dag jag svårt kommer glömma..

Mycket har hänt på senaste tiden..

Vänner man har glidit ifrån, skit snack, och sveck..

MEN VAD GÖR DET?

vi bestämde oss för att dra på en kryssning alla vi

VI dom gammla FK haha

å det blev det...

Det var det värt...

Det var fett nice..

Jag kan inget mer en tacka er för den roliga resan.. den var super..

Jag har saknat er..

<3

och allt glömdes bort allt fixa sig.:D

FYFAN

aa som sagt vi drog in vid 6 båten börja flyggaaa vid halv 8 (flyga var fr att det kändes så med alcohol haha)

FESTA FESTA FESTA...

vid halv 6 sa ja god natt och vid 3 sa ja god morgon..

De är det jag säger om denna kryssning hahaha

Nu måste ja dra har fett att göra idag..

Kl är halv 11 och alla alla alla som ska hjälpa till sover jag säger bara bra jobbat och tack för all hjälp ahhaha

CIAOO

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0