...

Lilleman somna nyss.. usshhhh han kan verkligen bli jobbig nör han har feber stackrs mammas kille..:(
får hoppas på att de blir bättre under dagen nu när han fått alvedon:)

Jag älskar verkligen en här lilla pööööjken.. han LYSER upp mitt liv gör så jag mår bra på många sätt...

ÖNSKAR de gick och fixa.. men just nu känns de inte så, känns skönt men tråkigt...

men allt är ju menat för något..;)

Idag ska ja nog träffa tjejerna i centrum och fika kolla lite affärer låta tiden gå och bara tänka på mig själv och lille man:D

VAD finns de och säga?



Jag kommer alltid älska dig David, tack vare oss har vi lilleman:)
DET betyder mest!


ciaoooooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-02-09 @ 16:45:47
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0