LÄNGE SEN!

Länge sen jag skrev, ibland kan jag undra när har andra mammor tid att skriva?
Dagarna går så fort inte har jag tid att sitta hör och skriva?!?
men nu har jag det.. Liam sitter så fint brevid mig och tittar...
Idag har min älskade sötnött suttit upp alldeles själv.. stora killen:D




Ett stort tack till sjukhuset som gjorde ett sånt bra arbete när de gäller Liams farfar min svärfar <3

Myxket har hänt.. som vanligt.. både bra och dåliga saker.. men va ska man göra,, saker händer för något och nu när man är mamma måste man vara stark.. man kan bara inte ge upp..

skriver lite mer senare...Liam orkar inte vänta mer hahah


Ensam är stark




CIAOOOOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0