20.51

Ohh vilken dag det varot fult ÖS...

Mysigt att träffa alla vänner... TACK maria och sofia för idag<3

Och VALLE jag har saknat dig gummz... <3 måste göras oftare!

Nu är ja äntligen hemma, var och träna, har ju börjat på fotboll haha.. och idag var det fys träning jobbigt jobbigt.. så nu är ja helt slut.. Liam somna i vagnen så nu sitter jag här och undrar hur jag ska få upp han utan att han somnar haha!

Så VAKNADE han självklart när jag skrivit klart meningen.. haha men han fick sin flaska och somnade om..

Ussh måste bli bättre på att ta mer bilder nu när jag har en bra mobil:)


Neheeeppp dags att lägga sig i ett bad vi hörs och ses mina Goda läsare Maria Samira ellooo viiickiii och alla ni andra:)



CIAOOOOO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Braaaaa uppdatering :D:D <3

Tack själv för idag, det var väldigt mysigt :)

2010-03-15 @ 22:01:39
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0