Besviken

Nu vill ja att ni är helt ärliga!

Hur gör man om man inte kommer överens med en person?!?

OCH så har man gemensamma vänner!???

Jag menar på födelsedagar, dop, namn cermoni, babe shower, fiiesta, begravinigar ja you NAME IT..??

Kommer man eller står man över?

Okej att jag kankse skulle stå över en fest.. men allt annat då? alla älskar vi inte varandra men HALLÅÅÅÅ vi är mellan 20-22 och kan vi, ni inte uppföra er ? vart stanna ni upp på vägen när vi andra blev mogna?
Vi har varit vänner så pass länge att man kan respektera varandra i någon timme för dom som inte är inblandade skull!
NU är jag själv less på de här och SKITER i alla men kom inte och tro att ja kommer kunna glömma att man skiter i att komma när MIN SON SKA HA NAMN CERMONI FÖR ATT NÅGON ÄR OSAMS!!
Det är fan ingen anledning!!!!
Aja tänker abslout inte lägga ner mer tid på detta.. VI SES 3 april för er som vill och är bjudna ;)

 





ska snart sova imorgon kommer bilder in från idag :D
see u
ciaoooo


Kommentarer
Postat av: Maria

Va tråkigt att det ska vara sååå...



Svarar på dina frågor som du ställer däruppe om hur jag själv hade gjort:



Du (Leila) är själv ett levande bevis på att jag sket i att vi två inte pratade med varandra för att fastän vi inte gjorde det så var jag på våra gemensamma vänners fester o födelsedagar och självklart ska inte dom andra vännerna få lida bara för att 2 eller 3 är osams! Det där är bara sjukt i sånt fall... En vän gör inte så. Okej om det var en helt jävla vanlig fika men nu handlar det om att ens gemensammaa vän har blivit MAMMA och vill ha en namnceremoni/dop för sin son, borde man inte skita i allt annat då????

Tråkigt att man inte kan ha lite överseende just såna högtider och tråkigt att såna situationer ska komma emellan o att andra vänner får lida!!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-16 @ 21:14:10
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: samira

det kallas omogenhet, dåligt självförtroende på ett visst sätt att man måste stå så HÖGT upp och inte vilja vara i samma rum för att man ska bevisa att man verkligen är ovänner? hmmm synd synd synd!



ÄSCHH jag kommer iallafall det är väl allt som räknas och behövas :)....



// lillasyster..

2010-03-17 @ 09:29:49
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/
Postat av: anonym

Du borde ställa dig en tankeställare själv, vill du verkligen ha vänner som är så omogna och inte kan förbise vissa saker och glädjas åt era barn eller födelsedagar eller vad det nu är. Vem behöver såna egosistiska människor i sin närhet? Du borde skita i dom båda 2 och gå vidare med ditt liv och njuta av dom vänner som kommer för att glädjas med dig, istället för dom som funderar på om dom ska komma bara för att en person dom inte gillar kommer att vara där.

2010-03-17 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0