Det enda jag säger är

SLUTA LEK BRUUUDEN... när du ändå står och på samma jävla ställe..
Tror du har huvudet högt upp men de enda vi ser är att du är kvar där vi andra var föör LÄNGE SEN!

Vill och så nämna att vänner behöver man, inte för att vissa upp eller "leka" arr jag har

utan för att kunna prata med, kunna dela glädje med och för att känna att man behövs..

TÄNK en gång för dig själv, dom du har kan du LITA PÅ DOM? Är de dina vänner?

eller behöver du ta hand om dom du HADE?





Bilden säger allt!

Ovh jag har hört ett ordspråk som

ENSAM ÄR STARK..

men vilken människa behöver inte ömhet,kärlek och någon att luta sig mot i motgångar?

Jag har hittat mina som alltid alltid funnits där sen jag kommer ihåg..

MAMMA OCH PAPPA

Samir, Mina och Samira

David och Nadja

och mina kärra vänner vi har varit med om mycket och det kallar jag vänskap!

Tack ni har gjort mig till den jag är idag!



Kommentarer
Postat av: SAMIRA

hahahhahahahahhahahahahhaha, så synd OCH så sant...



älskar dig syster!

2010-03-15 @ 22:03:56
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0