flexgym

Kom nyss hem från gymmet.. Var och tränande i ca 2 h.,
Körde bara förbränning och mage.. Är fan stolt över mig själv!
Glömde självklart min handsfree men det gick bra ändå ;)
Nadja var med och hon var lika duktig hon..:D
Sen hade man ju flera st som peppa en ordenligt.. ;)
FLEX ger vi ett plus till bra gym och mkt bra grejer har dom där också!
Imorgon kör jag igen tänkte köra ett pass på dagen sen ett pass när Nadja kommer hem från jobbet..;)
Sen får vi se på lördag kanske ska jag ha en lugn dag har tränat hela veckan.. Och på söndag tränar jag ju fotboll.

Nu sitter jag och väntar på mina pööjkar som är hos pappa / farfar!

Jag och David håller på och letar för fult efter en ny lägenhet en köp lägenhet.. Någon som har några bra råd, på sidor?
Dags att flytta och betala sig själv.. Funkar inte att bo i hyresrätt.. DYRT och man känna inget på det..  Köper man betalar man bara sig själv..

ciaaaooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0