histoooriaa

Mycket har hänt gott och ont..
men som sagt i allas liv händer mycket och man lär sig efter sina misstag..
David och jag har haft de lite jobbigt men nu äntligen börjar de bli bra igen..
jag tror man verkligen måste komma ihåg varandra efter att man skaffat barn...
Det är så lätt att glömma den trejde personen som nu var David..
Men älskling nu vet jag och jag ska verkligen tänka på de! <3



Liam växer och växer.. han har haftt andningsproblem som vi var hps läkaren och tittade upp på va de kan bero på, det är bara när han sover som de sker...
Ja så då gick vi till läkaren på tyresö hälsan som sa direkt att de var asma..
Skrev ut medicin och bad oss se om något år om de blivit bättre, din jävla idjot tänkte jag, sja jag testa en medicin i år för att se om de hjälper? hittat du dit läkar leg ute eller?
Så de var bara att gå hem och boka en privat BARNläkare inne i stan..(eftersom de har ej det här i tyresö)
Fick tid dagen efter ohhh va jag vart lycklig.. han sa att de absolut inte var asma.. och att de kan bero på att de sitter en p... nånting som jag ej kommer ihåg va det hette.. men att man inte gör något för ens dom är 2 år, tycker de är jobbigt att när man ska kolla upp något på googel står alltid de värsta så man skiter ju nästan på sig..
Men men.. tiden går och han mår bra annars.. nydligen taggit 2 vac sprutor stackars lilleman, tårarna sprutta och mammahjärtat kändes kan jag lugnt säga!

Sen har ju mammas gullunge lärt säg att gå i gåstollen såå nu vet man inte längre vart han är när man lämnar rummet ;D



OCHHHHHH nuuu är ja väldigt sent ute.. måste planer inför Liams namngivning som är den 3 april!
Många är bjudna och många ska komma... sååå idag senast gäller det att planera tänkte att jag skulle utnyttja mina gravid vänner för de idag hahah :D
Ciaaaaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0