ILLA

 

Ångest, panik, ledsen, förvirrad, arg, irriterad, hoplöst och grått färdig..
Vad gör man när allt kommer på en gång?
När allt känns tomt och helt kefft?
Mycket skit har hänt bara på en enda dag..
Folk man alltid trott ska ställa upp vänder ryggen när det gäller..

TAR DU EMOT MIG OM JAG FALLER EN ÄN GÅNG?


Det finns tider vi behöver få gråta ut och skrika.. Då man bara vill lämna allt..
Men det tider är förbi nu när man inte längre kan tänka på sig själv utan sin underbara son man har..
Men man måste få sin egen tid ändå!
ciaooo

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas att allt ordnar sig gumman!

Ska försöka vara där för dig så mycket det går fastän jag jobbar typ hela tiden.



<3

2010-03-27 @ 04:09:05
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0