Måndag

Tillbaka till början på veckan..
Usshhh David är och jobbar  och det är verkligen booorrring..

Fredag vart en super bra dag.. MASSA SNACKA.. Massa råd massa allt..
Det kan vara skönt att träffa only girls då man märker att många förstår en och har samma “problem” som en själv haha!
HAHA vissa personer är för roliga jag skratta så jag grät och detta måste vi verkligen göra om girls<3

Lördag mådde jag som jag för känna.. BAKIS på hög nivå.. Men men de vara bara att kliva upp och hämta lill killen från sin farmor/farfar!
Han var självklart super glad att se mamma och kunde inte sluta hoppa och skratta haha.. Jag älskar att se hans ögon skina av lycka..
Och jag vet att det är för mig hans pappa och dom han litar på som gör att han skiner av lycka!
Sen mot kvällen var det lördags mys med film och massa gott :D

Jag har fasnat för serien Brothers and Sisters haha.. Har börjat om från början från avsnitt 1 haha..

Söndag åkte vi och kolla på pappa Davids match och dom vann så klart med 5-1.. Heja B.I

Sen gick vi och gotta oss med pizza.. Och sen träning så klart..
Men ja man kan säga att i helgen har jag nå gått upp alla mina kilon igen haha..
NEJ nu ska jag köra stenhårt igen.. Idag blir de nog gymmet.. Eller ut och springa..
Gick i för sig till nyfors på morgonen ;) haha

Måste ta lilleman syster yster ska hem..
Skriver mer sen

Dålig bild men skiiit saaammmmaaa


CIAOOOO

Kommentarer
Postat av: Teluvio

thank u :)

2010-03-22 @ 18:49:18
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0