Nu är jag tillbaka på hel tid :D

ohhh det lovar jag..
Snart är det dags att laga lite lunch till Kelly Jill och aurora som kommer hit på lunch..
Sen beger jag mig till centrum för att träffa dom GRAVIDA kvinnorna haha<3

Mkt har hänt men de kommer jag in mer på ikväll när Lilleman sover... han har blivit så stor nu ska förklara det med:D
Ses ikväll

här är en bild på hur Liam ser ut nu ;)

Gott med mat? NEJ tycker Liam ialla fall..

hmm någon mamma där ute som har tips om hur jag ska få min pöööjk här hemma att vilja äta barn mat

har testat med att blanda ut de med efterrätt men icke sa Liam till de med!



CIAOOO

Kommentarer
Postat av: Leila

Ohh Ja glömde här hemma sponsrar vi IKEA ser ni det:D haha

2010-03-15 @ 10:31:08
Postat av: milla

hej :)

Luis ( min systerson) hatade barnmat på burk, han totalvägrade!!! så syrran fick ta och göra egen. tex.lite potatis spenat och fisk och in i mixern!



hoppas det går bra iaf :)

kram milla

2010-03-15 @ 11:21:11
URL: http://moill.wordpress.com
Postat av: Leila

ohh tack, det ska jag pröva:D

jag har sätt dina tavlor (foto) som du ritat sj.. undrar vad du tar för att gör en sån:D på lilleman

Kram

2010-03-15 @ 11:24:55
Postat av: milla

ja det beror på vad du ska ha för storlek :)



Storlekarna jag har hemma nu är:

30x40cm 300:-

50x50cm 400:-

60x70cm 500:-



dom här blir lite billigare än vad jag brukar ta, då jag fick tag i dukarna till lite billigare pris.



men det skulle vara en ära att få måla din son :)

det är bara att höra av dig på min blogg om du vill ha något. kram

2010-03-16 @ 19:36:42
URL: http://moill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0