som JAG SA

ska vara ärlig..
det blev kebabrulle och ingen träning idag..
De jag skrev i mitt förra inlägg menar jag verkligen..
DET ÄR SKIT SVÅRT ATT SLUTA ÄTA skit grejer..
plus att jag fick i mig någon drink på kalaset..
JA JAG VET DET ÄR TISADAG..
men va gör man inte när man har kalas för sonens farfar :P
Chilenare har aldrig kalas utan den så kallade bort gjorda drinken :D haha
JAG som fixade att gå ner 8kg..
nu har jag styrt upp massa dip med parika,morötter och gurka.. dåligt dåligt



Sen var jag ju på kalas och fråga inte ens va jag stoppa i mig där..
haha

Imorgon är de fotbolls träning ska bli najs att träna bort all skit..

DAGEN DISS : SOFIA som vägara säga va hon ska få för kön på sitt barn.. skaffa ett liv :P haha

DAGEN PLUS : ALLA ALLA ALLA ALLA sapas (nyfikna, skvallerkärringar ) i tyresö som gör livet i Tyresö roligare.. tar du av dig stumpan så enligt dom var du naken;)
Kan ibland vara rätt roligt:D

Dags för B and S


Konstigt nog känner jag något för denna serie känner igen mig med min egen familj..
SKRATT,GRÅTT och SORG!!

CIAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0