Tordag

Träningen gick bra igår.. Vi var hela 10 tjejer ;)
Och de bästa är att vi har roligt tillsammans…

Vi fick lite sällskap igår, men tråkigt nog var jag helt död så jag gick och la mig.. Haha och dom andra gick vidare :D

Liam sov bra inatt skönt nog.. Han vakna halv 10 som vanligt.. Och nu sover han lunch :D
Ochhh han börjar bli så stor nu min älskling hela 6 månader den 29 mars

Kärlek
De magiska ordet som gör oss alla nästan helt tokiga..
Som får ossatt må så bra, göra så kontiga saker och så ge oss sorg!
Alla mår så bra i början man lär känna varandra, får pirr i magen och längtar efter varandra
Man lär känna varandra sakta men säkert och märker om man passar ihop!
Man förlåter sin partner för saker man aldrig någonsin skulle förlåta någon annan för t.ex. misshandel otrohet lögner m,m..

Jag har mycket erfarenhet om förhållande om mitt förhållande alla har vi ju olika..
David och jag träffades för 7 år sen i högstadiet, sakta men sökert blev vi ett par som ingen trodde skulle hålla ihop så här länge, men saken är den att vi är dom enda som är ihop fortfarande av alla som var tillsammans då.
OKEJ vi sårade varandra men vi förlät och gick vidare tillsammans <3
Och vi klara det..

David hade ingen förpliktelse att älska mig att ställa upp för mig men han valde de för att han lärde känna mig som ingen annan gör!
Han är den som jag kan lita på till 110%.
Vi behöver ingen ring på fingret, tatuera vår namn eller gifta oss..
Allt vet vi själva!
Vi är förlovade men för oss var det en kräleks gåva och ingen har idag på oss ringarna.. men det är för han ej trvs med ring och min är för liten men va gör de? de är väl kvällen vi förlova oss man ska komma ihåg inte ringen på fingret?!
Inget vi behöver bevisa för andra!
Idag har vi ett underbart barn tillsammans ett kärleks barn som visar vår kärlek som är en del av oss.
Den människa jag aldrig kommer kunna tacka med ord är du DAVID som fanns där till slutet och trodde på mig!
De enda jag kan göra är att ge samma sak tillbaka!
Jag känner trygghet hos dig min älskade och jag kommer älska dig tills livet tar slut, det kan ingen ta ifrån mig!
Skulle kunna skriva skriva skirva hur mkt du betyder för mig men de ska jag bevisa för dig och de vet du!




Idag , imorgon och för alltid

hörs senare..
L'ängtar tills imorgon ;D;D

ciaooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0