DISS

Ja vad ska man säga.. vissa förstår man sig inte på..
Vem för söker ni vara? snälla alla ser igenom er..
Jag är verkligen inte perfekt men jag är sååå mkt bättre än er..
INGE JOBB, ingen eget OCH bara massa skit snack..
men men...
så kan man ju också leva haha
Varför försöker alla oftast vissa att allt är bra.. när de flesta männsikor i livet går igenom en svår tid..
VISST behöver man inte säga till alla jag mår så dåligt.. men man behöver ju inte vissa andra sidan heller
man ser oftast när någon försöker leka att allt är bra..
Å PÅ DIG GÖR MAN DET!

Mina två prinsar är sjuka.. och det är jobbigt vet fan inte vem som är jobbigast haha..
aja nu kallar någon på mig vet ej vem man ska ta hand om denna gång för 10000000000 gången idag..
MEN DAGEN kommer när jag behövs ta hand om DAVID haha :)

PUSSPUSS
xoxo Leila


Kommentarer
Postat av: Nensi

Det kommer alltid finnas människor som gömmer sig bakom fasader, de vill att deras liv och allt ska verka perfekt utåt, men det är oftast de människorna som har det sämst också...

2010-05-26 @ 22:04:04
URL: http://whodouthinkur.blogg.se/
Postat av: Nensi

HAhaahah det är fan synd om dig på riktigt med 2 sjuka killar, de är så gnälliga när de är sjuka hahahahha

2010-05-26 @ 22:08:34
URL: http://whodouthinkur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0